Σχεδίαση και τάσεις

Σχεδίαση και τάσεις

Γραφιστική - χωρίς δεύτερη σκέψη

Καθώς τα σπίτια μας γίνονται ολοένα και πιο δικτυακά συνδεδεμένα και διαδραστικά, τα προϊόντα κουζίνας εξελίσσονται. Δεν τα χρησιμοποιούμε πλέον απλώς ως εργαλεία: πλέον τα αντιμετωπίζουμε ως έξυπνα σχεδιαστικά αντικείμενα του σπιτιού μας.

Ελάτε μαζί μας και δείτε τον σχεδιαστή της Electrolux Michael Newton να εξερευνά τη χρήση της γραφιστικής ως ένα από τα εννέα στοιχεία του Design DNA μας. Με τη δημιουργία εικονιδίων για ευκολία αλλά και αισθητική κομψότητα, στόχος του είναι να προσφέρει ένα τόσο διαισθητικό και συνεπές οπτικό αποτέλεσμα, ώστε κάθε χρήστης, σε οποίο σημείο του κόσμου και αν βρίσκεται, να μπορεί να αλληλεπιδρά χωρίς προβλήματα με αυτά και χωρίς δεύτερη σκέψη.

"Τα γραφικά σχέδια δεν είναι κάτι ξεκομμένο. Ζουν μέσα και πέρα από το προϊόν.", εξηγεί ο σχεδιαστής της Electrolux Michael Newton. Τα γραφικά σχέδια δεν είναι ξεκομμένα, υπάρχουν πέρα από τη θέση και τον σκοπό τους. Ζουν μέσα στο πλαίσιο του περιβάλλοντος και του χρήστη.

Για τη δημιουργία γραφικών σχεδίων πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στη λειτουργικότητα και την αίσθηση. "Τα γραφικά μεταδίδουν την πληροφορία που απαιτείται για να χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Επίσης, δίνουν μια αίσθηση οικειότητας. Όταν πέφτεις επάνω σε κάτι, ξέρεις τι να κάνεις μαζί του.", εξηγεί ο Michael. "Τα προϊόντα μας δεν αποτελούν απλώς εργαλεία μαγειρικής. Έχουν γίνει ένα με το σπίτι ως σχεδιαστικά α+R6ντικείμενα."

Διαβάστε περισσότερα

Η τοποθέτηση, το μέγεθος και η επιλογή των γραφικών δημιουργούν αναγνώριση, καθοδηγητική αλληλεπίδραση, αλλά και μια εκλεπτυσμένη και προσεγμένη εμφάνιση στη συνολική προϊοντική εμπειρία. Κατά τη σχεδίαση γραφικών, τα λογότυπα, η τυπογραφία και τα σύμβολα ενημερώνουν τον χρήστη, δημιουργώντας μια διακριτή και εναρμονισμένη αλληλεπίδραση.

"Πέρα από τα απλά μηνύματα οδηγιών, τα γραφικά γίνονται πιο μινιμαλιστικά και πιο βασικά, έτσι γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό να διασφαλιστεί ότι θα αντέξουν στον χρόνο", λέει ο Michael.

Τα προϊόντα μας είναι σχεδιασμένα για να χρησιμοποιηθούν σε κάθε σημείο της Γης. Τα εικονίδιά μας πρέπει να γίνονται κατανοητά παντού.", αναφέρει ο σχεδιαστής της Electrolux, Michael Newton.

Αυτή η σχεδιαστική προσέγγιση στοχεύει στην παροχή μιας άρτιας εμπειρίας για τον χρήστη, προσφέροντας μια συνεπή οπτική ταυτότητα που βγάζει νόημα σε κάθε εφαρμογή. Αυτό σημαίνει ότι τα γραφικά πρέπει να λειτουργούν σε πολλά επίπεδα, από τη συσκευασία και τα προϊόντα μέχρι την ψηφιακή εμπειρία.

Πέρα από μέσα οπτικής αναπαράστασης της επωνυμίας, τα γραφικά έχουν και χρηστικό χαρακτήρα. Διενεργούμε πολλούς ελέγχους χρηστικότητας για να διασφαλίσουμε ότι τα γραφικά παρέχουν επαρκή οπτικά στοιχεία για τον χρήστη. Στόχος είναι η σχεδίαση προϊόντων τέτοιας διαισθητικότητας που ο χρήστης αλληλεπιδρά μαζί τους χωρίς δεύτερη σκέψη. Ή όπως αναφέρει ο Michael "Όταν κάτι κάνει απλώς κλικ. Είναι σπουδαίο συναίσθημα. Όταν κάνεις εύκολα τη δουλειά σου."

Σχετικά άρθρα

  • Electrolux Design DNA - Υλικό
    Electrolux Design DNA - Υλικό

    Τα πάντα γύρω μας είναι κατασκευασμένα από κάποιο υλικό και τα υλικά μαρτυρούν πολλά περισσότερα από το ίδιο το αντικείμενο: μας δείχνουν την πρόθεση του εκάστοτε κατασκευαστή.

  •  Electrolux Design DNA - Υφή
    Electrolux Design DNA - Υφή

    Η διαμόρφωση της σωστής υφής για ένα προϊόν δεν έχει να κάνει μόνο με την επιλογή της κατάλληλης εμφάνισης και αίσθησης. Έχει να κάνει με τη διαμόρφωση μιας συσκευής που θα μπορεί να υπάρχει ως ένα διαχρονικό σχεδιαστικό κομμάτι που μιλά στο άγγιγμα του χρήστη.

  • Electrolux Design DNA - Γραμμές
    Electrolux Design DNA - Γραμμές

    Από ιδιαίτερης τεχνοτροπίας σχήματα μέχρι τις καθαρές γραμμές και σιλουέτες, η λειτουργία των γραμμών από σχεδιαστικής άποψης είναι η διαμόρφωση αρμονικών σχέσεων μεταξύ των αντικειμένων, των χρηστών και του περιβάλλοντός τους.

Έτοιμοι να ξεκινήσετε με το επόμενο έργο σας;

Η ομάδα των ειδικών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει να μεταμορφώσετε το όραμά σας σε κάτι πραγματικά αξιόλογο.