Covid-19 Information

Αγαπητέ καταναλωτή,

Η υγεία και η ασφάλεια των καταναλωτών και των εργαζομένων μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας. Παρακολουθούμε συνεχώς την κατάσταση και ενεργούμε βάσει των πιο πρόσφατων πληροφοριών και συστάσεων της κυβέρνησης.

Δεδομένης της κατάστασης στη χώρα μας, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας υποστηρίξουμε με οποιονδήποτε τρόπο και ζητούμε συγγνώμη εάν οι χρόνοι απάντησης είναι μεγαλύτεροι από το συνηθισμένο.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:

• Κέντρο Εξυπηρέτησης
—08.30 - 16.30
2109854880
elux@electrolux.com.gr

Ακολουθώντας τις κυβερνητικές οδηγίες, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι καλά προετοιμασμένη να εργαστεί εξ' αποστάσεως για να σας παρέχει έγκαιρη και ακριβή βοήθεια.

YΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Επίσκεψη για Service  

Εάν χρειάζεστε μια επίσκεψη για service, συνιστούμε να επικοινωνήσετε πρώτα με το κέντρο υποστήριξής μας για να διαπιστώσουμε εάν αυτό είναι κάτι που μπορούμε να υποστηρίξουμε, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία τεχνικού.

Εάν απαιτείται επίσκεψη, παρακαλείσθε να σημειώσετε ότι οι τεχνικοί μας δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν επίσκεψη στις περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα.

Αν εσείς, κάποιο μέλος της οικογένειάς σας ή κάποιος συνάδελφός σας βρέθηκε σε περιοχές με κρούσματα του ιού COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες, ή εάν εσείς, ή κάποιο μέλος της οικογένειάς σας έχετε επί του παρόντος πυρετό ή οξέα αναπνευστικά συμπτώματα, που μπορεί να είναι ένδειξη κρυώματος ή γρίπης, παρακαλείσθε να μην κλείνετε ραντεβού για επίσκεψη, μέχρι τουλάχιστον 7 ημέρες από την πάροδο όλων των συμπτωμάτων και να περιμένετε τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την επιστροφή από οποιαδήποτε περιοχή με κρούσματα COVID-19.

Εάν έχετε ήδη κάνει κράτηση για μια επίσκεψη για service, σας ζητάμε να την επαναπρογραμματίσετε, χωρίς χρέωση, επικοινωνώντας με το κέντρο εξυπηρέτησης.

Προκειμένου να προστατευθεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας, η Electrolux Ελλάς έχει εφαρμόσει πρόσθετες απαιτήσεις για τους τεχνικούς, κατά την επίσκεψη για service, καθώς και κατά την παρουσία τους σε σημεία συλλογής ανταλλακτικών και εξυπηρέτησης παραγγελιών. Αυτό σημαίνει ότι οι τεχνικοί μας θα μπορούν να αποφύγουν την άμεση επαφή, συμπεριλαμβανομένης της χειραψίας, να φορούν μάσκες προσώπου και να θέτουν επιπλέον ερωτήσεις γύρω από την υγεία σας (συμπεριλαμβανομένης της πρότασης για μεταγενέστερη επίσκεψη).